Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κριτική του βιβλίου "Έγκλημα χωρίς δολοφόνο" Χρήστος Παπαδημητρίου, εκδόσεις Μεταίχμιο

Με μια αριστουργηματική μουσική υπόκρουση, το "Χειμώνα" από το κονσέρτο των "Τεσσάρων Εποχών" του Βιβάλντι, ανοίγει η αυλαία μιας συναρπαστικής αστυνομικής υπόθεσης. Ένας φόνος που λαμβάνει χώρα μπροστά στα μάτια δεκάδων θεατών χωρίς κανείς να δει τον δολοφόνο. Ένα θύμα που αποδέχεται το θάνατο που πλησιάζει και αποφασίζει να "φύγει" με αξιοπρέπεια. Ένας επιθεωρητής που αρνείται να δεχτεί το αυτονόητο και παλεύει να βρει την άκρη του νήματος. Ένα φινάλε που ανατρέπει τα πάντα και δικαιώνει τα πραγματικά θύματα της ιστορίας. Ένα μυθιστόρημα που διαβάζεται απνευστί...


http://www.metaixmio.gr/products/2945--.aspx
ΚΛΙΚ για να διαβάσετε την υπόθεση

Ο μαέστρος Βιλχελμ Κέρχερ καταρρέει μπροστά στην ορχήστρα Μπαχ της Λειψίας και τους θεατές που παρακολουθούν συνεπαρμένοι την ερμηνεία τους. Αρχικά ο θάνατός του αποδίδεται σε παθολογικά αίτια, αλλά ο ιατροδικαστής έχει διαφορετική άποψη. Ο επιθεωρητής Πωλ Ζάκε αναλαμβάνει την εξιχνίαση της υπόθεσης. Τα στοιχεία δεν επαρκούν και όλα οδηγούν σε αδιέξοδο. Η σύζυγος θεωρείται ως η μοναδική ύποπτη. Το άλλοθί της όμως αποδεικνύεται ακλόνητο. Η υπόθεση κλείνει επίσημα. Μια φωτογραφία θα αλλάξει ξαφνικά τα δεδομένα και θα ανατρέψει τη ζωή του αστυνόμου. Το κυνήγι του δολοφόνου ξεκινά χωρίς έλεος και οίκτο μέχρι το συγκλονιστικό φινάλε...

Μια επικίνδυνη ακροβασία ανάμεσα σε δύο διαφορετικές εποχές επιχειρεί ο συγγραφέας Χρήστος Παπαδημητρίου, καθώς κινείται παράλληλα στα χρόνια του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου και στα μέσα της δεκαετίας του 60. Ένα εγχείρημα που στέφεται με απόλυτη επιτυχία γιατί στηρίζεται σε μια καλογραμμένη και ολοκληρωμένη πλοκή, και σε μια ενδελεχή έρευνα της ατμόσφαιρας και των γεγονότων που στιγμάτισαν την κάθε περίοδο. Τα κομμάτια του παζλ ξεδιπλώνονται αργά και μεθοδικά, μεταφέροντας τον αναγνώστη στα Γαλλοελβετικά σύνορα, στο Παρίσι, στο Άουσβιτς, στη Λωζάννη, στο Σαιντ Μόριτς, στη Μασσαλία, στην Τοσκάνη. Αισθάνεσαι ότι παίρνεις μέρος σ' ένα ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο. Ένα ταξίδι στο παρελθόν που αποκαλύπτει τραγικά λάθη, κρυμμένα μυστικά και πληγές που δεν έπαψαν να αιμορραγούν. 

Με λόγο απλό και μεστό και με μια εξαιρετική δομή στην ανάπτυξη της υπόθεσης, το "Έγκλημα χωρίς δολοφόνο" καθηλώνει από την αρχή μέχρι το τέλος. Οι ιστορίες πλέκονται υπέροχα μεταξύ τους και οι περιγραφές είναι καθαρές, διαυγείς, γεμάτες ένταση. Οι χαρακτήρες αποκαλύπτουν την ψυχοσύνθεσή τους και τις ανασφάλειές τους παράλληλα με την κλιμάκωση της εξιχνίασης. Οδηγούνται στην υπέρβαση κάτω από το βάρος των καταστάσεων που τους στιγμάτισαν για πάντα και προσπαθούν να ισορροπήσουν. Η τρέλα συναντά τον πόνο, η ανάγκη για επιβίωση συναντά το μένος, η εξαθλίωση συναντά τη λύτρωση. Ποιος είναι το θύμα και ποιος ο θύτης κανείς δεν ξέρει, οι διαχωριστικές γραμμές είναι λεπτές και δεν μπορείς να ξεχωρίσεις. Η τραγικότητα των στιγμών ξεπερνούν το ίδιο το έγκλημα και η δικαίωση έρχεται σαν από μηχανής θεός να φωτίσει τις ψυχές που στιγματίστηκαν για πάντα. 

Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα που αναζητεί τον δολοφόνο εστιάζοντας το βλέμμα στις συναισθηματικές αναταράξεις των χαρακτήρων, προσφέροντας αλυσιδωτές εκπλήξεις στον αναγνώστη ... 

ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΨΗΦΙΣΑΤΕ : ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ κας ΜΑΝΤΑ

Καταρχήν ένα μεγάλο μπράβο στα 277 άτομα που τίμησαν την έρευνά μας και απάντησαν με ειλικρίνεια τη γνώμη τους για καθένα από τα βιβλία της κας Μαντά. Οι έρευνες αυτές θα μπορούν στο μέλλον ν' αποτελούν σημείο αναφοράς για κάποιον που ζητάει γνώμη σχετικά με κάποιο από τα βιβλία της !Τα αποτελέσματα κάθε έρευνας θα τα βρίσκεται στην κατηγορία "ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ". Τα αποτελέσματα που βλέπετε στις εικόνες περιέχουν και τα άτομα που δεν έχουν διαβάσει το βιβλίο. Για το λόγο αυτό ακριβώς κάτω από κάθε εικόνα αναγράφω το σύνολο των ατόμων που έχουν διαβάσει το βιβλίο και άρα επι αυτού του συνόλου είναι και τα νούμερα που εκφέρουν άποψη για καθένα από τα βιβλία! Διευκρίνηση : το νέο βιβλίο της κας Μαντά "Μια συγνώμη για το τέλος" κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες οπότε παρουσιάζουμε απλά μια μικρή τάση για το βιβλίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για την αγορά του, στηριζόμενοι σε ένα τόσο μικρό δείγμα! Συμφωνα με τα αποτελέσμ

Το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover!

Βγήκε στον αέρα το το 1ο επίσημο teaser από την ταινία "Σκοτεινή Αγάπη" που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο της Colleen Hoover! Παρακουλουθήστε το :  https://www.youtube.com/watch?v=XtYFba2s2rE " Η Τέιτ και ο Μάιλς δεν θεωρούν τους εαυτούς τους καν φίλους. Το μόνο πράγμα που έχουν κοινό είναι μια αναμφίβολη αμοιβαία έλξη. Συνειδητοποιούν ότι μπορούν να έχουν την τέλεια, χωρίς δεσμεύσεις συμφωνία. Αυτός δε θέλει έρωτες, αυτή δεν έχει τον χρόνο: το μόνο που απομένει είναι το σεξ. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει ρολόι, αρκεί η Τέιτ να ακολουθήσει τους δύο κανόνες που θέτει ο Μάιλς: ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Νομίζουν ότι μπορούν να το διαχειριστούν, αλλά τα πάντα αλλάζουν όταν τα αληθινά αισθήματα μπλέκονται στην εξίσωση. Οι καρδιές διαπερνιούνται.                 Οι υποσχέσεις σπάνε.                     Οι κανόνες παραβιάζονται.                              Η αγάπη γίνεται σκοτεινή. " ΠΗΓΗ :  http:

7 αποφθέγματα του Ναγκίμπ Μαχφούζ που αξίζει να διαβάσετε...

Ο Ναγκίμπ Μαχφούζ γεννήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 1911 στο Κάιρο. Άρχισε να γράφει στα δεκαεφτά του, και το πρώτο μυθιστόρημα, που διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, εκδόθηκε το 1939. Έγραψε γύρω στα τριάντα μυθιστορήματα και περισσότερα από εκατό διηγήματα, πολλά από τα οποία έγιναν επιτυχημένες ταινίες. Το 1988 η Σουηδική Ακαδημία Γραμμάτων τίμησε τον Μαχφούζ με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας για το σύνολο του έργου του. Πέθανε στις 30 Αυγούστου 2006. [ Πηγή : Εκδόσεις Ψυχογιός ] "Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι έξυπνος από τις απαντήσεις του. Μπορείτε να πείτε αν ένας άνθρωπος είναι σοφός από τις ερωτήσεις του". "Σπίτι δεν είναι εκεί που γεννιέσαι. Σπίτι είναι εκεί που όλες οι προσπάθειες σου να ξεφύγεις, σταματούν". "Ο φόβος δεν εμποδίζει τον θάνατο. Εμποδίζει τη ζωή". "Η αγάπη είναι σαν την υγεία. Την παραμελούμε όταν υπάρχει και τη λατρεύουμε όταν τη χάνουμε."